Vi använder cookies för att anpassa innehåll och annonser och för att analysera vår trafik. Integritetspolicy Cookiepolicy

Land Rover Range Rover 3.0 TD6 Vogue


481.820 kr Delar
Byggnadsår  1/2004 År, Crossover 1 Tidigare ägare
Miltal  380.000 km, Begagnade Diesel
Motoreffekt  130 kw / 177 pk Automatisch

ABS Luftkonditionering Luftkond. automatisk Airbag-förare Airbag-passagerare Larmsystem Bluetooth CD-spelare
Ahser Otomotiv logo

Ahser Otomotiv

Bilhandlare, Alla bilar
Ataşehir, Malatya Cd. 185, Elâzığ Merkez TR

Allmänt Allmänt


MärkeLand Rover
ModellRange Rover
Kategori Begagnade
Byggnadsår1.2004
Miltal380,000
Tidigare ägare1
Moms Avdragsgill
Ursprung

Kaross Kaross


KarossCrossover
Drive4x4
KroppsfärgBeige
Metallic
Interiör
TrimTyg
Platser
Dörrar

Motor &  Växellåda Motor & Växellåda


BränsleDiesel
Motoreffekt130kw / 177pk
Motorstorlek
UtsläppEuro 6
Växellåda Automatisch
Kugghjul
Servicehistorik
Garanti

Alternativ Alternativ


ABSABS
LuftkonditioneringLuftkonditionering
Luftkond. automatiskLuftkond. automatisk
Airbag-förareAirbag-förare
Airbag-passagerareAirbag-passagerare
LarmsystemLarmsystem
BluetoothBluetooth
CD-spelareCD-spelare
CentrallåsCentrallås
FarthållareFarthållare
Digital cockpitDigital cockpit
Elektriska sidospeglarElektriska sidospeglar
Elektriska fönsterElektriska fönster
ESPESP
StartspärrStartspärr
Dator ombordDator ombord

Beskrivning Beskrivning


ARACIMIZ 2004 MODEL RANGE ROVER VOGUE 3.0 TD6 VOGUE PAKETTİR

ARACIMIZIN 360 DERECE VİDEOSUNU İZLEMEYİ UNUTMAYIN 

​ARACIN ÖZELLİKLERİ

AIRMATIC

ARACIMIZ PROFESYONEL OLARAK YENİ KASAYA ÇEVRİLMİŞTİR

YENİ NESİL KLİMA PANELİ VARDIR

ANDROID DOUBLE EKRAN VARDIR

DİKİŞLİ DERİ GÖĞÜS

GERİ GÖRÜŞ KAMERASI

KEYLES-GO

DİREKSİYON ISITMA

ELEKTRIKLI AYARLANABİLİR DİREKİYON

ORJİNAL VOGUE PAKETTİR

ÖN CAM REZİZTANS

AMBİYANS AYDINLATMA

6 LI CD CHANGER

ŞÖFÖR KOLTUĞU ELEKTRİKLİ HAFIZALI

YOLCU KOLTUĞU ELEKTRİKLİ

HARMAN KARDON SES SİSTEMİ

TERRAIN RESPONSE ÇEKİŞ SİSTEMİ

EĞİM İNİŞ DESTEĞİ

LOW SÜRÜŞ MODU

DOKUNMATİK EKRAN

 4 KOLTUK ISITMA

SUNROOF

KIRMIZI DERİ DÖŞEME

PİANO BLACK İÇ TRİMLER

HIZ SABİTLEYİCİ

BUZDOLABI

ARAÇ TELEFONU

FAR VE YAĞMUR SENSÖRÜ

SİS FARI

BLUETOOTH/USB/AUX BAĞLANTI

4 ADET SIFIR 22 '' JANT VE LASTİK

ÇİFT YÖNLÜ OTOMATİK KLİMA

PARK ASIST

ÖN - ARKA PARK SENSÖRÜ

SERAMİK KAPLAMASI YENİ YAPILMIŞTIR

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

ARACIMIZIN TRAMER KAYDI SADECE 1.600 TL DİR

ARACIMIZDA DEĞİŞEN OLMAYIP

TAVAN HARİÇ BOYALAR MEVCUTTUR

PAZARLIK PAYI AZ DA OLSA VARDIR

DİĞER ARAÇLARIMIZI GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ
Ahser Otomotiv
Ataşehir, Malatya Cd. 185
23270 Elâzığ Merkez TR
Telefon: 0554 591 12 24
Kontakta säljaren Kontakta säljaren

Land Rover Range Rover - Recensioner

Recensioner
- 4.5 / 2 Recensioner
Lägg till recension
- Betygsätt - 0

Land Rover Range Rover SUV är värt att köpa bara för att uppleva kvaliteten på en affärsklassbil själv. Detta är en riktigt kraftfull maskin som inte är rädd för terräng. I staden känns förresten också bilen bra, trots den uppenbara yttre bulkinessen. Själva utsidan är mycket rik, även om den i princip borde vara så för ett sådant pris. Kraftfull dieselmotor på 2890 cc, enheten är full permanent. Den automatiska växellådan fungerar felfritt. Bagagefacket med 875 liter är lämpligt för att bära ett stort antal nödvändiga saker. Jag var nöjd med den höga markavståndet - 33 cm, jag tror att detta är det bästa alternativet för en SUV. Bilen har ett något svagt chassi, elektroniken släppte oss också - på ett par år vände jag mig till en autoelektriker tre gånger. Jag tror inte ens att det är nödvändigt att skriva om stugan ergonomi, allt är så välutrustat där, från sätena till klimatkontrollen. Att rida på en sådan bil är inte bara mjukt utan också så bekvämt som möjligt. Rekommendera definitivt att köpa.
---
The Land Rover Range Rover SUV is worth buying just to experience the quality of a business class car for yourself. This is a really powerful machine that is not afraid of off-road. In the city, by the way, the car also feels great, despite the apparent external bulkiness. The exterior itself is very rich, although in principle it should be so for such a price. Powerful diesel engine at 2890 cc, the drive is full permanent. The automatic transmission works flawlessly. The luggage compartment of 875 liters is suitable for carrying a large number of necessary things. I was pleased with the high ground clearance - 33 cm, I think this is the best option for an SUV. The car has a slightly weak chassis, the electronics also let us down - in a couple of years I turned to an auto electrician three times. I don’t even think it’s necessary to write about the ergonomics of the cabin, everything is so well equipped there, from the seats to the climate control. Riding on such a car is not only soft, but also as comfortable as possible. Definitely recommend to purchase.
Komfort - Som rapporterats i början, komforten med stora C. För en 17 -årig bil är detta verkligen super. Du tar varje tur i all lugn och lugn. Trekkracht - TD6 är verkligen inte den starkaste motorn utan är (en gång på en temp. Och väl driven) ganska smidigt. Den verkliga styrkan ligger dock om du är beroende av den. Aldrig känslan av att du saknar några hästar. Allt förblir trevligt och stabilt. Visa - hon ser verkligen inte 17, människor tror ibland inte på det. Enligt min åsikt förblir designen också i en tid. Konsumtion - I genomsnitt 10,5L/100 km (jag måste fortfarande komplettera i monitorn). Håll 2400 kg i rörelse med ofta extra vikt på den, vilket naturligtvis kostar lite bränsle. Men jag förväntade mig mer.
---
Comfort - Zoals in het begin gemeld, het comfort met grote C. Voor een wagen van 17 jaar oud is dit echt super. Elke rit leg je in alle kalmte en rust af . Trekkracht - De TD6 is zeker niet de sterkste motor maar komt (eenmaal op temp. en goed aangejaagd) toch vrij vlot van zijn plaats. De echte sterkte ligt echter als je er iets aan hangt. Nooit het gevoel dat je wat paarden tekortkomt. Ook blijft alles lekker stabiel. Uitzicht - Ze ziet er echt nog geen 17 uit, mensen geloven het soms niet. Het ontwerp blijft in mijn ogen ook bijdetijds. Verbruik - gemiddeld 10.5l/100km (moet ik nog aanvullen in de monitor). 2400 kg in gang houden met vaak nog extra gewicht eraan dat kost natuurlijk wat brandstof. Maar ik had meer verwacht.