Vi använder cookies för att anpassa innehåll och annonser och för att analysera vår trafik. Integritetspolicy Cookiepolicy

Audi A6 35 TDI Tiptronic ACC,Lane Assist,Kamera-VIRTUAL-Novi model


442.496 kr Delar
Byggnadsår  1/2019 År, Sedan 1 Tidigare ägare
Miltal  59.000 km, Begagnade Diesel
Motoreffekt  120 kw / 163 pk Automatisch

ABS Luftkonditionering Luftkond. automatisk Airbag-förare Airbag-passagerare Larmsystem Bluetooth CD-spelare
Autosalon AMG logo

Autosalon AMG

Bilhandlare, Alla bilar
Ivana Pavla II 207, Kaštel Stari HR

Allmänt Allmänt


MärkeAudi
ModellA6
Kategori Begagnade
Byggnadsår1.2019
Miltal59,000
Tidigare ägare1
Moms Avdragsgill
Ursprung

Kaross Kaross


KarossSedan
DriveFram
KroppsfärgGrå
Metallic
Interiör
TrimTyg
Platser
Dörrar

Motor &  Växellåda Motor & Växellåda


BränsleDiesel
Motoreffekt120kw / 163pk
Motorstorlek1968 CC
UtsläppEuro 6
Växellåda Automatisch
Kugghjul
Servicehistorik
Garanti

Alternativ Alternativ


ABSABS
LuftkonditioneringLuftkonditionering
Luftkond. automatiskLuftkond. automatisk
Airbag-förareAirbag-förare
Airbag-passagerareAirbag-passagerare
LarmsystemLarmsystem
BluetoothBluetooth
CD-spelareCD-spelare
CentrallåsCentrallås
FarthållareFarthållare
Digital cockpitDigital cockpit
Elektriska sidospeglarElektriska sidospeglar
Elektriska fönsterElektriska fönster
ESPESP
StartspärrStartspärr
Dator ombordDator ombord

Beskrivning Beskrivning


Boja: Siva metalic, unutrašnjost koža crna,digitalna klima, daljinsko zaključavanje, ABS, ESP, 8x airbag’s, servo, 4x el. podizači stakala, audio sustav Mp3, bluetooth priključak za telefon, USB priključak, senzor za kišu, automatski zasjenjiv unutrašnji retrovizor, kontrola zraka u gumama, kožna sjedala, grijanje sjedala, naslonjač za ruku s pretincem, ISOFIX učvršćivač za dječje sjedalo, sklopivo stražnje sjedalo, stražnji naslon za ruku, ukrasni detalji unutrašnjosti od aluminija, multifunkcijske tipke na volanu, putno računalo, tempomat, el. preklapanje retrovizora,el.otvaranje/zatvaranje prtljažnika, Start & Stop, Keyless Go – paljenje na dodir, Audi drive select – odabir između više načina vožnje (efficiency, comfort, auto, dynamic, individual), ACC (Adaptive Cruise Control) – sistem održavanja razmaka između vozila, Lane departure warning – sustav upozorenja pri napuštanju vozne trake te potpomognuto držanje prometnog traka, Sustav prepoznavanja prometnih znakova, Audi Pre Crash Basic – sistem proaktivne zaštite putnika (automatski zatezači pojaseva i zatvaranje prozora), Audi pre sense city – sustav za sprečavanje sudara, MMI navigation plus with MMI touch, HD ekrani osjetljivi na dodir visokih rezolucija od 10,1 i 8,6 inča integrirani u komandnu tablu (upravljanje infotainment sustavom obavlja se na gornjem ekranu, dok je donji ekran predviđen za upravljanje klima uređajem, različitim funkcijama komfora i unosu teksta),Parking senzori naprijed i nazad, Kamera za parkiranje,LED dnevna svjetla, LED glavna svjetla,aluminiske felge 18″, upravljač s tipkama za izmjenu brzina F1, AUDI VIRTUAL COCKPIT, Automatik Tiptronic, BUSINESS oprema, Novi model CIJENA SA TROŠARINOM I PDV-om, NEMA PRIJENOSA 5%. – Vozilo je kupljeno i redovito servisirano u ovlaštenim servisima. – Vozilo posjeduje urednu servisnu evidenciju. – Trajno jamstvo na prijeđeni broj kilometara i porijeklo vozila. – Pismeno jamstvo na motor,mijenjač te elektroniku u trajanju 12 mjeseci. Unatoč pažljivom unosu podataka zadržavamo pravo na pogreške u tehničkom opisu i tekstualnom sadržaju opreme vozila. Našu cjelokupnu ponudu možete pogledati na našoj web stranici www.autosalonamg.hr ŠIFRA VOZILA: 23268 *Fiksni tečaj konverzije 1 € = 7,53450 kn

Autosalon AMG - Övrigt Bilar

Autosalon AMG
Ivana Pavla II 207
21216 Kaštel Stari HR
Telefon: +385 99 400 0100
autosalonamg.hr
Kontakta säljaren Kontakta säljaren

Audi A6 - Recensioner

Recensioner
- 5 / 1 Recensioner
Lägg till recension
- Betygsätt - 0

Jag köpte en Audi A6 när försäljningen av den nya A6 -generationen tillkännagavs i Tyskland. Väntade tre månader efter beställning i showroom. Som ett resultat fick jag allt jag ville ha. 2-liters bensinmotor, fyrhjulsdrift, 245 hästar under huven. Jag kan säga att bilen är utmärkt inom dynamik, hantering och komfort. Bränsleförbrukningen är låg, på motorvägen med full belastning i "komfort" -läge i genomsnitt 7 liter per 100 km. På insidan är allt chic, estetiskt tilltalande, tekniskt progressiv och mycket bekväm. Nöjd upphängning, inte hård, väldigt mjuk och bekväm. Ett annat plus är den automatiska växellådan, som fungerar mycket försiktigt och faktiskt inte känner växeländringen alls. Rattet är väldigt enkelt när du börjar och i hastigheter, behagligt tungt i handen, men inte känslig men inte skarp, så att du tycker om att köra. Audi A6 -dynamisk och säker, mycket stabil i höga hastigheter. Det börjar perfekt från en plats på alla hjuldrift, det finns ingen slip alls. Tja, det finns inga problem med spåret på gatan, det kör bara som på skenor, utan misslyckanden eller problem. Naturligtvis talar vi inte om nedbrytningar, misslyckanden. Körde 14 000, inga symtom.
---
Ich habe einen Audi A6 gekauft, als der Verkaufsstart der neuen A6-Generation in Deutschland bekannt gegeben wurde. Nach der Bestellung im Showroom drei Monate gewartet. Als Ergebnis habe ich alles bekommen, was ich wollte. 2-Liter-Benzinmotor, Allradantrieb, 245 Pferde unter der Haube. Ich kann sagen, dass das Auto in Dynamik, Handling und Komfort ausgezeichnet ist. Der Kraftstoffverbrauch ist gering, auf der Autobahn mit Volllast im „Komfort“ -Modus durchschnittlich 7 Liter pro 100 km. Innen ist alles schick, ästhetisch ansprechend, technologisch fortschrittlich und sehr komfortabel. Zufriedene Federung, nicht hart, sehr weich und bequem. Ein weiterer Pluspunkt ist das Automatikgetriebe, das sehr sanft arbeitet und tatsächlich den Gangwechsel überhaupt nicht spürt. Das Lenkrad liegt beim Anfahren sehr leicht und bei Tempo angenehm schwer in der Hand, feinfühlig aber nicht scharf, so dass man Freude am Fahren hat. Audi A6 dynamisch und souverän, dabei sehr stabil bei hohen Geschwindigkeiten. Es startet perfekt von einem Platz auf Allradantrieb, es gibt überhaupt keinen Schlupf. Nun, auf der Straße gibt es keine Probleme mit der Spurtreue, es fährt sich einfach wie auf Schienen, ohne Ausfälle oder Probleme. Natürlich sprechen wir überhaupt nicht von Pannen, Ausfällen. Fuhr 14.000, keine Beschwerden.