Vi använder cookies för att anpassa innehåll och annonser och för att analysera vår trafik. Integritetspolicy Cookiepolicy

Land Rover Range Rover Evoque 2.0 TD4 150 Automaat 4WD + GPS + Panoram + Xenon


325.798 kr Delar
Byggnadsår  5/2018 År, Annat
Miltal  73.211 km, Begagnade Diesel
Motoreffekt  110 kw / 150 pk Automatisch

ABS Luftkonditionering Luftkond. automatisk Airbag-förare Airbag-passagerare Larmsystem Bluetooth CD-spelare
Dex logo

Dex

Bilhandlare, Alla bilar
Bruggesteenweg 283, Hooglede BE

Allmänt Allmänt


MärkeLand Rover
ModellRange Rover Evoque
Kategori Begagnade
Byggnadsår5.2018
Miltal73,211
Tidigare ägare
Moms Avdragsgill
Ursprung

Kaross Kaross


KarossAnnat
Drive
KroppsfärgSvart
MetallicJa
InteriörSvart
TrimTyg
Platser5
Dörrar4/5

Motor &  Växellåda Motor & Växellåda


BränsleDiesel
Motoreffekt110kw / 150pk
Motorstorlek1999 CC
UtsläppEuro 6
Växellåda Automatisch
Kugghjul
Servicehistorik
Garanti

Alternativ Alternativ


ABSABS
LuftkonditioneringLuftkonditionering
Luftkond. automatiskLuftkond. automatisk
Airbag-förareAirbag-förare
Airbag-passagerareAirbag-passagerare
LarmsystemLarmsystem
BluetoothBluetooth
CD-spelareCD-spelare
CentrallåsCentrallås
FarthållareFarthållare
Digital cockpitDigital cockpit
Elektriska sidospeglarElektriska sidospeglar
Elektriska fönsterElektriska fönster
ESPESP
StartspärrStartspärr
Dator ombordDator ombord

Beskrivning Beskrivning


Showroom: Hooglede (HQ)

Dex - Övrigt Bilar

Dex
Bruggesteenweg 283
8830 Hooglede BE
Telefon: 051260105
www.dex.be
Kontakta säljaren Kontakta säljaren

Land Rover Range Rover Evoque - Recensioner

Recensioner
- 5 / 1 Recensioner
Lägg till recension
- Betygsätt - 0

Jag köpte min nya Range Rover Evoque från en erkänd återförsäljare, med dieselmotor 150 hk för att inte betala höga skatter. Bilen är superkomfortabel, brunnar och hastighetsbultar passerar mycket mjukt, även i hög hastighet. Jag tog det specifikt på 18 fälgar så att upphängningen kunde vara emot och hade rätt, bilen kör mycket mjukt. Motordynamiken är tillräcklig för att komma ikapp lastbilar på motorvägen utan problem. Det fanns bensin turbobilar med 200 hk, men den här dieselmotorn rider objektivt bättre. Växellådan med 9 växlar är felfri, skiftar mycket smidigt. Klassisk automatisk ZF - Tillförlitlighet och användbarhet. Bränsleförbrukningen är mycket liten, intervallet med en full tank på 1000 km och mer. Kontrollen är supermjuk. Komforten inuti är utmärkt, många bildskärmar och kameror. Nivån och kvaliteten på bildskärmarna är bättre än Lexus. Multimedia fungerar snyggt och felfri. Jämfört med den tidigare kroppsvarianten är den nya Range Rover Evoque bättre, bekvämare och har mer inre utrymme. Bagageutrymmet är tillräckligt stort, inte det största men ganska stort. Det finns mycket mer utrymme i den bakre raden, men glöm inte att bilen är den minsta i sin klass. I allmänhet ångrar jag inte valet alls.
---
Heb mijne nieuw Range Rover Evoque gekocht bij een erkende dealer, met dieselmotor 150 pk om geen hoge belastingen te betalen. De auto is super comfortabel, putten en verkeersdrempels passeren heel zacht, zelfs bij hoge snelheid. Ik nam het specifiek op 18 velgen zodat de ophanging kon tegen te putten en had gelijk, de wagen rijd zeer zacht. De motordynamiek is voldoende om vrachtwagens op de snelweg zonder problemen in te halen. Er waren benzine turbo auto's met 200 pk, maar deze dieselmotor rijdt objectief gezien beter. Versnellingsbak met 9 versnellingen is feilloos, schakelt zeer soepel. Klassieke automatische ZF - betrouwbaarheid en bruikbaarheid. Het brandstofverbruik is erg klein, de actieradius met een volle tank van 1000 km en meer. De besturing is superzacht. Het comfort binnen is uitstekend, veel monitoren en camera's. Het niveau en de kwaliteit van de monitoren is beter dan die van Lexus. Multimedia werkt netjes en foutloos. Vergeleken met de vorige carrosserievariant is de nieuwe Range Rover Evoque beter, comfortabeler en heeft hij meer binnenruimte. De bagageruimte is groot genoeg, niet de grootste maar vrij groot. Op de achterste rij is veel meer ruimte, maar vergeet toch niet dat de auto de kleinste in zijn klasse is. In algemeen heb ik helemaal geen spijt van de keuze.