Vi använder cookies för att anpassa innehåll och annonser och för att analysera vår trafik. Integritetspolicy Cookiepolicy

Audi A6 Avant 2.0 TDI S-Line...


300.511 kr Delar
Byggnadsår  11/2016 År, Station Wagon 1 Tidigare ägare
Miltal  124.597 km, Begagnade Diesel
Motoreffekt  140 kw / 191 pk Automatisch

ABS Luftkonditionering Luftkond. automatisk Airbag-förare Airbag-passagerare Larmsystem Bluetooth CD-spelare
Autoland Rostock logo

Autoland Rostock

Bilhandlare, Alla bilar
Brückenweg 1, Rostock DE

Allmänt Allmänt


MärkeAudi
ModellA6
Kategori Begagnade
Byggnadsår11.2016
Miltal124,597
Tidigare ägare1
Moms Avdragsgill
Ursprung

Kaross Kaross


KarossStation Wagon
Drive
KroppsfärgGrå
Metallic
Interiör
Trim
Platser
Dörrar

Motor &  Växellåda Motor & Växellåda


BränsleDiesel
Motoreffekt140kw / 191pk
Motorstorlek
UtsläppEuro 6
Växellåda Automatisch
Kugghjul
Servicehistorik
Garanti

Alternativ Alternativ


ABSABS
LuftkonditioneringLuftkonditionering
Luftkond. automatiskLuftkond. automatisk
Airbag-förareAirbag-förare
Airbag-passagerareAirbag-passagerare
LarmsystemLarmsystem
BluetoothBluetooth
CD-spelareCD-spelare
CentrallåsCentrallås
FarthållareFarthållare
Digital cockpitDigital cockpit
Elektriska sidospeglarElektriska sidospeglar
Elektriska fönsterElektriska fönster
ESPESP
StartspärrStartspärr
Dator ombordDator ombord

Beskrivning Beskrivning


Lederausstattung Klimaanlage/-automatik Voll-LED-Scheinwerfer Sportsitze/-paket Antiblockiersystem Einparkhilfe Navigationssystem Multifunktionslenkrad Metalliclackierung Lichtsensor Scheckheftgepflegt Sitzheizung Tempomat Bluetooth Start-Stop Automatik Regensensor
Autoland Rostock
Brückenweg 1
18146 Rostock DE
Telefon: 0361676391274
www.autoland.de
Kontakta säljaren Kontakta säljaren

Audi A6 - Recensioner

Recensioner
- 5 / 1 Recensioner
Lägg till recension
- Betygsätt - 0

Jag köpte en Audi A6 när försäljningen av den nya A6 -generationen tillkännagavs i Tyskland. Väntade tre månader efter beställning i showroom. Som ett resultat fick jag allt jag ville ha. 2-liters bensinmotor, fyrhjulsdrift, 245 hästar under huven. Jag kan säga att bilen är utmärkt inom dynamik, hantering och komfort. Bränsleförbrukningen är låg, på motorvägen med full belastning i "komfort" -läge i genomsnitt 7 liter per 100 km. På insidan är allt chic, estetiskt tilltalande, tekniskt progressiv och mycket bekväm. Nöjd upphängning, inte hård, väldigt mjuk och bekväm. Ett annat plus är den automatiska växellådan, som fungerar mycket försiktigt och faktiskt inte känner växeländringen alls. Rattet är väldigt enkelt när du börjar och i hastigheter, behagligt tungt i handen, men inte känslig men inte skarp, så att du tycker om att köra. Audi A6 -dynamisk och säker, mycket stabil i höga hastigheter. Det börjar perfekt från en plats på alla hjuldrift, det finns ingen slip alls. Tja, det finns inga problem med spåret på gatan, det kör bara som på skenor, utan misslyckanden eller problem. Naturligtvis talar vi inte om nedbrytningar, misslyckanden. Körde 14 000, inga symtom.
---
Ich habe einen Audi A6 gekauft, als der Verkaufsstart der neuen A6-Generation in Deutschland bekannt gegeben wurde. Nach der Bestellung im Showroom drei Monate gewartet. Als Ergebnis habe ich alles bekommen, was ich wollte. 2-Liter-Benzinmotor, Allradantrieb, 245 Pferde unter der Haube. Ich kann sagen, dass das Auto in Dynamik, Handling und Komfort ausgezeichnet ist. Der Kraftstoffverbrauch ist gering, auf der Autobahn mit Volllast im „Komfort“ -Modus durchschnittlich 7 Liter pro 100 km. Innen ist alles schick, ästhetisch ansprechend, technologisch fortschrittlich und sehr komfortabel. Zufriedene Federung, nicht hart, sehr weich und bequem. Ein weiterer Pluspunkt ist das Automatikgetriebe, das sehr sanft arbeitet und tatsächlich den Gangwechsel überhaupt nicht spürt. Das Lenkrad liegt beim Anfahren sehr leicht und bei Tempo angenehm schwer in der Hand, feinfühlig aber nicht scharf, so dass man Freude am Fahren hat. Audi A6 dynamisch und souverän, dabei sehr stabil bei hohen Geschwindigkeiten. Es startet perfekt von einem Platz auf Allradantrieb, es gibt überhaupt keinen Schlupf. Nun, auf der Straße gibt es keine Probleme mit der Spurtreue, es fährt sich einfach wie auf Schienen, ohne Ausfälle oder Probleme. Natürlich sprechen wir überhaupt nicht von Pannen, Ausfällen. Fuhr 14.000, keine Beschwerden.